BRIGHT FRIDAY! ❄️ -30 % na wszystko w pełnej cenie.
Wpisz kod w koszyku: BRF30.

Skip to main content

Opis procedury reklamacyjnej

W celu złożenia reklamacji na produkty kupione na crocs.pl, prosimy pobrać poniższy formularz reklamacyjny.

 

 

Przygotuj paczkę

 

1.  Przygotuj dowód zakupu (potwierdzenie płatności, paragon lub fakturę VAT), wypełnij formularz reklamacyjny i wraz z butami spakuj.

2.  Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl

3. Wyszukaj nasz sklep Crocs.pl, wypełnij formularz zgłoszenia. Po naszej weryfikacji otrzymasz na e-mail/sms kod zwrotu oraz instrukcję odesłania paczki. Pamiętaj o wymiarach wysyłanej paczki: gabaryt A to wymiary: 8 x 38 x 64 cm, B: 19 x 38 x 64 cm, C: 41 x 38 x 64 cm.

 

Paczkę możesz również wysłać bezpośrednio na nasz adres:

 

Intersocks Sp. z o.o. Crocs.pl

ul. Poleczki 21/23 magazyn H, rampa 29A

02-822 Warszawa

Z dopiskiem REKLAMACJA-Crocs.pl

 

 

W celu złożenia reklamacji na produkty kupione  w naszych sklepach stacjonarnych, prosimy o wizytę w sklepie w którym dokonano zakupu. Pamiętaj o zabraniu paragonu.


bezpośrednio z Crocs: jakość, której możesz ufać


łatwe zwroty

zmieniłaś/eś zdanie? Nie ma problemu.  


30 dni na zwrot

zmieniłaś/eś zdanie? Nie ma problemu. Masz 30 dni na zwrot.


Bezpieczne transakcje w 100%

transakcja zabezpieczona przy użyciu szyfrowanego połączenia SSL.

Szyfrowanie SSL oznacza w 100% bezpieczną transakcję.