Sugerowane produkty

Najczęściej zadawane pytania

Kiedy otrzymam zamówienie?

faqfaq

Szacunkowy czas dostawy dostępny jest na stronie Koszty i terminy dostawy Czas dostawy potrzebny jest na sprawdzenie należności, przygotowanie zamówienia oraz transport. W dniu wysłania zamówienia oraz w dniu doręczenia Klient otrzyma informacje sms/email z firmy kurierskiej na temat doręczenia przesyłki.

Czy po dokonaniu zakupu otrzymam e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia?

faqfaq

Tak, po prawidłowo złożonym zamówieniu Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem. Tytuł e-maila – „Potwierdzenie przyjęcia zamówienia nr…”.
W przypadku nieotrzymania wiadomości e-mail prosimy o sprawdzenie folderu Spam na serwerze Państwa poczty. W przypadku braku wiadomości prosimy o kontakt z nami. Wyślemy wiadomość ponownie.

Gdzie znajdę numer złożonego zamówienia?

faqfaq

Numer zamówienia znajduje się w tytule oraz treści e-maila potwierdzającego złożenie zamówienia „Potwierdzenie przyjęcia zamówienia nr…”.

Kiedy otrzymam fakturę za dokonany zakup?

faqfaq

Po zaksięgowaniu należności zostanie wysłana faktura na podany adres email w zamówieniu. Na wszystkie zamówione towary w sklepie internetowym Crocs.pl wystawiane są faktury VAT. Jeżeli nie otrzymali Państwo faktury na adres email prosimy o sprawdzenie czy wiadomość nie została zapisana w folderze SPAM. W przypadku braku faktury prosimy o kontakt email z Biurem Obsługi Klienta.

W jaki sposób opłacę zamówienie po wybraniu formy płatności – Za pobraniem?

faqfaq

Jeżeli wybrali Państwo formę płatności – Za pobraniem, zamówienie zostanie przez Państwa opłacone bezpośrednio u Kuriera / w paczkomacie InPost lub PayByLink - płatność internetowa InPostu / w punkcie podczas odbioru paczki.

W jaki sposób opłacę zamówienie po wybraniu formy płatności – Tradycyjny przelew bankowy?

faqfaq

Po prawidłowo złożonym zamówieniu Klient otrzyma e-maila, który potwierdza złożenie zamówienia. Tytuł e-maila – „Potwierdzenie przyjęcia zamówienia nr…”. W treści e-maila zawarte są informacje na temat płatności tradycyjnym przelewem bankowym. Informacja ta dostępna jest również na stronie formy płatności
Informujemy, że zamówienia nieopłacone w ciągu 5 dni od daty złożenia są anulowane. Jeżeli płatność nie została dokonana w tym terminie, a nadal są Państwo zainteresowani zakupem prosimy złożyć nowe zamówienie.

W jaki sposób opłacę zamówienie po wybraniu formy płatności - Szybkie przelewy online Przelewy24?

faqfaq

Na ostatnim etapie składania zamówienia zostaną Państwo przekierowani na stronę Przelewy 24, gdzie będzie możliwość dokonania szybkiej płatności.

Jak mogę opłacić zamówienie w momencie, kiedy płatność przez stronę Przelewy 24 była niemożliwa?

faqfaq

 W takim przypadku zamówienie można również opłacić tradycyjnym przelewem bankowym. Gdy wystąpią problemy z dokonaniem płatności za pośrednictwem systemu przelewy24, płatność należy dokonać na konto:
 Bank Pekao nr konta: 69 1240 6292 1111 0010 7732 9663
W tytule płatności proszę podać numer zamówienia, imię i nazwisko osoby składającej zamówienie.
Informujemy, że zamówienia nieopłacone w ciągu 5 dni od daty złożenia są anulowane. Jeżeli płatność nie została dokonana w tym terminie, a nadal są Państwo zainteresowani zakupem prosimy złożyć nowe zamówienie.

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu towaru?

faqfaq

Procedura zwrotu towaru dostępna jest na stronie – zwrot towaru.

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?

faqfaq

Zwrot pieniędzy nastąpi poprzez wybraną przez Klienta przy składaniu zamówienia formę płatności. Jeżeli płatność była dokonana przelewem bankowym tradycyjnym lub za pobraniem, (bezpośrednio u kuriera / w paczkomacie InPost lub PayByLink - płatność internetowa InPostu / w punkcie przy jego odbiorze) prosimy na formularzu odstąpienia od umowy wpisać numer konta, na który mamy dokonać zwrotu należności. W przypadku, gdy płatność była dokonana za pośrednictwem Przelewy24, należność zostanie zwrócona za pośrednictwem Przelewy24 czyli na to samo konto, z którego otrzymaliśmy płatność.

Jak długo trzeba czekać na zwrot pieniędzy za zwrócony artykuł?

faqfaq

Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. W ciągu 14 dni roboczych należność pojawi sie na Państwa koncie.

Czy jest możliwa wymiana zwróconego artykułu?

faqfaq

Niestety nie można bezpośrednio dokonać wymiany artykułu. W przypadku chęci wymiany zakupionego produktu na inny, konieczne będzie jego zwrócenie zgodnie z procedurą zwrotu towaru, a następnie złożenie nowego zamówienia na wybrany produkt wraz z dokonaniem nowej płatności do zamówienia.

Co mam zrobić kiedy otrzymane produkty nie są zgodne z moim zamówieniem?

faqfaq

W przypadku otrzymania produktów niezgodnych z zamówieniem (uszkodzenie, błędny model, kolor lub rozmiar) prosimy o kontakt email z Biurem Obsługi Klienta.
łatwe zwroty zmieniłaś/eś zdanie? Nie ma problemu.
30 dni na zwrot zmieniłaś/eś zdanie? Nie ma problemu. Masz 30 dni na zwrot.
Bezpieczne transakcje w 100% Szyfrowanie SSL oznacza w 100% bezpieczną transakcję.